У Просянському ліцеї працює дошкільний підрозділ група короткотривалого перебування.
Дитсадок - дитинства світ,
Де малята всі зростають.
Наче квіти розквітають,
І не знають зла і бід.
Наш садок –це рідний дім!
Тут діток своїх навчаєм.
Світ чудовий відкриваєм
Зичим щастя їм усім!
Дитячий садок-це ми і дітвора!
Дитячий садок –це промінь добра!
Дитячий садок –це наше життя!
Хай квітне завжди його майбуття!
Виховання дітей дошкільного віку здійснюється за програмою виховання і навчання дітей від трьох до шести років «Дитина»
Режим дня
різновікової групи короткотривалого перебування
Просянського ліцею
Нововодолазької районної ради
Харківської області
8.30 – 9.00 – ранкова зустріч дітей, огляд , ігри
9.00 – 9.15 – ранкова гімнастика
9.15 – 9.30 – підготовка до занять
9.30 – 9.50 – перше заняття
9.50 – 10.10 – самостійні ігри
10.10 – 10.30 – друге заняття
10.30 – 11.20 прогулянка
11.20 -12.00 – ігри, розваги
12.00- 12.30 – повернення дітей додому, індивідуальна робота з батьками
Кадровий склад:
Вихователь: Марченко О. Г.
Помічник вихователя: Макарюха Н.Ю.
Основні завдання дошкільного підрозділу:
1.Збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників.
2.Удосконалення форм роботи, спрямованих на формування творчої життєво компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал у сучасному суспільстві.
3.Розширення розвивального життєвого простору, використання набутого досвіду педагогів та батьків через тісну співпрацю.
4.Удосконалення інноваційної, науково – дослідницької діяльності НМК. На початок навчального року в групі проведено ремонт приміщення,оновлено та доповнено набір ігрового та дидактичного матеріалу, спортивного інвентарю. Група обладнана ігровим та навчальним куточком,куточком для батьків, в наявності телевізор та DVD
Робота дошкільного підрозділу спрямована на формування громадянської компетентності, національної свідомості та культури поведінки у дітей, виховання громадянської особистості, на реалізацію компетентістного підходу в навчальному процесі, на впровадження основних вимог Базової програми розвитку дошкільників « Дитина». Педагог спрямовує свої зусилля на перехід до особистістно - орієнтованого навчання та виховання, створення розвивального життєвого простору, урізноманітнення форм і методів роботи з батьками, застосовує діагностичні види контролю та самоконтролю, впроваджує інноваційну науково – дослідницьку діяльність . Протягом навчального року вихователь приймає участь в засіданнях методичних об’єднань.
Протягом навчального року з метою розвитку пізнавальної активності дітей педагогом дошкільної групи традиційно проводиться серія занять з пошуково-дослідної діяльності з таких тем: «Таємниці космосу», « Де живуть динозаври», «Вода – колиска життя», «Що таке флора?», «Що таке фауна?», «Світ тварин», «Птахи», « Як живеш, комашко?», «Людина – вінець природи?», «Технічні досягнення», «Все живе – рідня!», «Давайте берегти планету» та ін. Заняття проводяться у формі ігрових доповідей дітей – дослідників з активною участю батьків вихованців.
Моніторинг стану готовності до шкільного навчання дітей – випускників показав: За психологічними критеріями з 8-ми обстежених до шкільного навчання готові 8 випускників. За педагогічними критеріями з 8 обстежених до шкільного навчання готові 8 випускників. Діти випускники мають: на достатньому рівні розвинуті психічні процеси; добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів; достатній і середній рівень працездатності; сформовані навички навчальної діяльності.
Коментарi