/Files/images/index.jpeg

У Просянському ліцеї працює дошкільний підрозділ група короткотривалого перебування.

Дитсадок - дитинства світ,

Де малята всі зростають.

Наче квіти розквітають,

І не знають зла і бід.

Наш садок –це рідний дім!

Тут діток своїх навчаєм.

Світ чудовий відкриваєм

Зичим щастя їм усім!

Дитячий садок-це ми і дітвора!

Дитячий садок –це промінь добра!

Дитячий садок –це наше життя!

Хай квітне завжди його майбуття!/Files/images/01_16/DSC00641.JPG

/Files/images/dit_sadok/IMG_4891.JPG/Files/images/dit_sadok/DSC01856.JPG

Виховання дітей дошкільного віку здійснюється за програмою виховання і навчання дітей від трьох до шести років «Дитина»

Режим дня

різновікової групи короткотривалого перебування

Просянського ліцею

Нововодолазької районної ради

Харківської області

8.30 – 9.00 – ранкова зустріч дітей, огляд , ігри

9.00 – 9.15 – ранкова гімнастика

9.15 – 9.30 – підготовка до занять

9.30 – 9.50 – перше заняття

9.50 – 10.10 – самостійні ігри

10.10 – 10.30 – друге заняття

10.30 – 11.20 прогулянка

11.20 -12.00 – ігри, розваги

12.00- 12.30 – повернення дітей додому, індивідуальна робота з батьками

Кадровий склад:

Вихователь: Марченко О. Г.

Помічник вихователя: Макарюха Н.Ю.

Основні завдання дошкільного підрозділу:

1.Збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників.

2.Удосконалення форм роботи, спрямованих на формування творчої життєво компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал у сучасному суспільстві.

3.Розширення розвивального життєвого простору, використання набутого досвіду педагогів та батьків через тісну співпрацю.

4.Удосконалення інноваційної, науково – дослідницької діяльності НМК. На початок навчального року в групі проведено ремонт приміщення,оновлено та доповнено набір ігрового та дидактичного матеріалу, спортивного інвентарю. Група обладнана ігровим та навчальним куточком,куточком для батьків, в наявності телевізор та DVD

Робота дошкільного підрозділу спрямована на формування громадянської компетентності, національної свідомості та культури поведінки у дітей, виховання громадянської особистості, на реалізацію компетентістного підходу в навчальному процесі, на впровадження основних вимог Базової програми розвитку дошкільників « Дитина». Педагог спрямовує свої зусилля на перехід до особистістно - орієнтованого навчання та виховання, створення розвивального життєвого простору, урізноманітнення форм і методів роботи з батьками, застосовує діагностичні види контролю та самоконтролю, впроваджує інноваційну науково – дослідницьку діяльність . Протягом навчального року вихователь приймає участь в засіданнях методичних об’єднань.

Протягом навчального року з метою розвитку пізнавальної активності дітей педагогом дошкільної групи традиційно проводиться серія занять з пошуково-дослідної діяльності з таких тем: «Таємниці космосу», « Де живуть динозаври», «Вода – колиска життя», «Що таке флора?», «Що таке фауна?», «Світ тварин», «Птахи», « Як живеш, комашко?», «Людина – вінець природи?», «Технічні досягнення», «Все живе – рідня!», «Давайте берегти планету» та ін. Заняття проводяться у формі ігрових доповідей дітей – дослідників з активною участю батьків вихованців.

Моніторинг стану готовності до шкільного навчання дітей – випускників показав: За психологічними критеріями з 8-ми обстежених до шкільного навчання готові 8 випускників. За педагогічними критеріями з 8 обстежених до шкільного навчання готові 8 випускників. Діти випускники мають: на достатньому рівні розвинуті психічні процеси; добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів; достатній і середній рівень працездатності; сформовані навички навчальної діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.