Інформація про заклад

Директор

Коваленко Надія Петрівна. Стаж педагогічної роботи – 45 роки, на посаді директора – 27 роки, категорія вища, нагороджена грамотами: Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської ОДА, Нововодолазької РДА, відділу освіти Нововодолазької РДА, Просянської сільської ради.

Рік заснування

Школа заснована в 1948 році.

Контингент учнів

У нашому ліцеї навчається :
17 дітей ДНЗ - І група короткотривалого перебування - дітей.
Учнів 1-11 класів:
Школа І ступеня - 4 класи - 36 учнів.
Школа ІІ ступеня - 5 - 9 класах - 48 учнів.
Школа ІІІ ступеня - 10 - 11 класах - 18 учнів.
Всього по ліцею – 118 учнів та вихованців.

Мова навчання

Українська.

Профільність навчання

Для 10- класу запроваджено навчання за біологічним профілем

Для 11 класу запроваджено навчання за універсальним профілем

Напрямок роботи ліцею

Девіз ліцею

Зі знаннями - до учнів, з учнями - до знань.

Ліцей працює над проблемою

Удосконалення навчально – виховного процесу шляхом диференціації навчання, впровадження інноваційних педагогічних технологій.

Педагогічне кредо вчителів ліцею

Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.

Пріоритетні напрямки

Реалізація особистісно-орієнтовного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей і підлітків через відновлення змісту освіти і впровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання. Навчальний процес здійснює працьовитий, творчий, ініціативний педагогічний колектив, в якому працює 20 вчителів, 8 з них є випускниками, які продовжують себе в своїх учнях…

Педагогічний та учнівський колективи
Творчий потенціал

Педагогічний колектив нараховує 20 педагогів, з них 17 чол. мають вищу освіту, 1 чол.- базову вищу, 1 чол. – середню спеціальну. Вищу кваліфікаційну категорію мають 2 чол., І кваліфікаційну категорію – 13 чол., ІІ кваліфікаційну категорію – 2 чол., категорію „спеціаліст” – 2 чол.

Вчителями ліцею творчо втілюються методики сучасних педагогічних технологій, елементи розвивального навчання; розробляються інтегровані курси та блокова подача навчального матеріалу; диференційовані методи навчання; робота в групах, парах; природниче навчання як дослідження. На базі закладу працюють шкільні методичні об’єднання: Вчителями ліцею творчо втілюються методики сучасних педагогічних технологій, елементи розвивального навчання; розробляються інтегровані курси та блокова подача навчального матеріалу; диференційовані методи навчання; робота в групах, парах; природниче навчання як дослідження. На базі закладу працюють шкільні методичні об’єднання:

  • - природничо-математичного напрямку
  • - вчителів початкових класів
  • - вчителів гуманітарного напрямку
  • - класних керівників
  • - психолого-педагогічний семінар
  • - методична рада та творча група НВК

Результат впровадження сучасних освітніх технологій:
Збільшився відсоток учнів учасників районних олімпіад:

Продовжується робота щодо залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. Учитель біології Коваленко Надія Петрівна з ученицею 11класу Єлизаветою над науково-дослідницькою роботою «Дослідження забруднення повітря автотранспортом на трасі Москва -Сімферополь біля населеного пункту Просяне», яку було представлено в минулому році на районному та обласному конкурсі-захисті робіт МАН і показали добрий результат. Ця робота була надрукована в тезах обласної конференції «Молодь,наука,технології: Хімія і фізика в сучасних технологіях творчості.»

Вчитель географії Анацька Н.О. підготувала учасницю МАН , ученицю 9 класу Ромочкіну А., яка посіла ІІ м. у районному етапі секція «Кліматологія та метоорологія».

Учні є постійними учасниками міжнародних та всеукраїнських конкурсів: з математематики «Кенгуру», з біології «Колосок», «Смішний колосок», з історії «Лелеченя»,конкурсу знавців української мови «Соняшник» . Наш заклад закінчили 11 випускників школи ІІІ ступеня. Серед них 2 випускників нагороджений золотою медаллю за особливі успіхи у навчанні (Кулик Микола та Гура Єлизавета).

У зв’язку з цим перед педагогами ліцею стоять наступні завдання :
1.Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки з питань психології та педагогіки.
2.Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання та соціалізації учнів.
3.Озброєння сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
4.Диференціація та індивідуалізація в навчанні та вихованні дітей.
5.Вивчення, узагальнення та використання передового педдосвіду роботи класних керівників.
6. Сприяння становленню і розвитку системи виховної роботи класних колективів. ліцею має власну символіку (прапор, герб, гімн), загальношкільну газету та газети 11-ти класів. Готує дитину до самостійного життя і вчить знайти в ньому своє місце.

Матеріально-технічне забезпечення

Ліцей на сьогодні забезпечений кабінетами, оснащеними для навчання учнів 1-11 класів та для занять дітей 4-6 років. Учні ліцею навчаються в сучасних кабінетах:
Математики , інформатики та фізики;
Біології, географії та історії;
Української мови та кабінеті української літератури;
Кабінеті світової літератури та іноземної мови;
Чотирьох кабінетах початкових класів;
Кабінеті для дітей дошкільного навчання.
В кабінеті психологічного відпочинку вчителів педагоги обмінюються досвідом, відпочивають та знайомляться з новинками педагогічної та методичної літератури; є кабінет директора та заступника директора з навчально-виховної роботи та виховної роботи, є спортивний клас із сучасним спортивним обладнанням. У коридорах та класах є куточки державної символіки, сучасні інформаційні стенди, банери шкільної символіки – гімн,герб та прапор ліцею.

Для дітей особливими освітніми потребами створено необхідні умови доступності навчального закладу (наявні пандус, кнопка виклику, табличка зі шрифтом Брайля)

Ліцей створює комфортні умови для всіх учасників навчально-виховного процесу та сприймає дітей такими, якими вони є.

Наша мета

Зробити ліцей таким, який би діти закінчували, усвідомлюючи свої таланти і здібності, що допоможе стати їм тим, ким вони прагнуть. 68 рік наш ліцей сіє добро, ласку в дитячі душі, вчить здобувати глибокі знання, бути комунікабельними, контактними, виховує творчу особистість ХХІ століття, здатну критично мислити та гнучко адаптуватися у сучасному світі.

Кiлькiсть переглядiв: 367

Коментарi

  • Kang

    2013-09-10 23:42:47

    I can already tell that's gonna be super heflulp....

  • Bella

    2013-09-10 11:12:31

    I actually found this more enreitaintng than James Joyce....

  • Hung

    2013-09-09 13:48:44

    Wait, I cannot fathom it being so stfarghtrorwaid....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.